|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Jatte med HELTENE ...
Jeg går ut fra at du sikter til gnukommentaren nå? Eller mener du det er usaklig å diskutere om man får med seg innholdet i innleggene?
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Det var en intern mellom meg og Kisha. Glem det.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Jada, jeg kan fint glemme at du hintet til at jeg var usaklig. Ikkeno problem.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Jeg skjønner ikke dette at det skal være så mye bedre, ærlig eller gjennomtenkt å være uenig? Det er jo ikke jatting bare fordi man er enig. Selv om jeg er enig med noen så gjør ikke det meningen mindre min.
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Jatte med HELTENE ...Si meg, sover dere aldri?
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Nei, sover aldri.
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Nei, det kunne det ikke!
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Folk som er enig med noen i en enkeltsak vil jeg ikke si er jatting heller, men det er vel de som alltid ender opp med å ha samme meninger som noen (med noen forstås her lederen,helten), og som ofte ikke ,eller aldri, ytrer sin egen mening eller versjon, som i alle fall jeg oppfatter som jattere (kjenner at jeg liker ordet meelopers myyyyyyyyye bedre enn jattere
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin." Sist redigert av Elin : 10-02-07 kl 17:06. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Jeg kan ikke for mitt bare liv komme på en eneste en som passer til den beskrivelsen her inne.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bare ga en beskrivelse på hva jeg mener med jatter/etterdilter/medløper/meeloper i innlegget mitt. Jeg skal være enig i at man finner svært få av dem her inne på dette forumet heldigvis. Men de finnes, synes jeg. (Poengterer: synes jeg)
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Bare sånn for å kverulere: Hvis de skal passe til beskrivelsen din lenger opp er det ikke lenger snakk om å synes, det var jo snakk om ganske målbare verdier:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|