Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en klager/sutrer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 21:41   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror ikke jeg sutrer og klager noe særlig her inne. .

Ikke jeg heller. For meg henger det tett sammen med hvor godt jeg kjenner folk. Jeg bruker ikke dette forumet til klaging. Jeg bruker såpass lite tid her inne at jeg ikke kjenner folk her godt nok til det. Jeg har ikke behov for det. Jeg leser litt, lar meg underholde, skriver litt sånn generelt (kanskje spesielt om mat) men dette er ikke det samme som det blir med venninner. På andre, lukkede fora, blir det muligens på en annen måte. Der kjenner jeg de enkelte bedre og man blir mer fortrolig. Sånn er det med venner IRL også. Jeg klager (=er fortrolig med)til venner, men ikke nødvendigvis litt perifere kollegaer, for eksempel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.