Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paranormal activity

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 12:34   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paranormal activity

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det kommer kanskje an på hva man forventer av en grøsser? For meg er ikke blod og skjeletter og monstre og drap særlig skummelt. Jeg blir redd av stemninger og atmosfære. Det trenger ikke å skje så voldsomt mye, trenger ikke å være så mye action. Bare atmosfæren er ekkelt og creepy og man sitter med en dirrende følelse av "nå skjer det noe" eller "åh herregud, SÅ du det i hjørnet der?". DA er jeg i mitt ess.

Sikkert derfor jeg likte denne mens jeg synes filmer som Saw og Rovdyr og lignende er boooring.

Jeg er enig med deg, men syntes ikke traileren ga et inntrykk av at dette var en grøsser som er ekkel. Men den kan jo være det for det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.