|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Har du en skarp tunge?Jeg tror nok du har et poeng når det gjelder mellomsjiktet, ja – en helt grei tanke ser bedre ut om den er ok formulert enn når den er elendig formulert, og man får mer pes for den teite formuleringen. Men jeg har ikke så mye imot det, gode formuleringer belønnes, og jeg kan virkelig tenke meg verre ting. Og jeg mener at en virkelig teit formulering av en i utgangspunktet grei nok tanke antagelig også sier noe om brukeren. Det får i hvert fall mine pigger opp.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Har du en skarp tunge?
Utrolig interessant å lese (og ufattelig komisk også), fordi jeg tenker stikk motsatt. Når folk som leser greier å se forbi formuleringene og lese innholdet så synes jeg det er en flott prestasjon.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|