Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Sjokoladepålegg til barn

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 23:49   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er langt fra hysterisk eller PK når det kommer til mat, men jeg vokste selv opp med nugatti på absolutt alle brødskivene og det er ikke en vei jeg ønsker for mitt barn. Han får i seg nok sukker og vil helst ha på leverpostei eller brunost. Og jeg spør han alltid hva han vil ha på.

Men det er jo vi voksne som må regulere dette? Gutta mine har i allefall innfunnet seg med at sjokoladepålegg hører til fortrinnsvis på lørdager på lik linje med godterier og evt brus. Det betyr ikke at vi aldri bryter den regelen, men vi er ganske strenge på dette. Gutta ville selvfølgelig hatt det hele tiden om de fikk bestemme, men det får de jo ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.