|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?
Altså, du og Elin var ufine mot hverandre på et punkt. "Greit" nok. Men å tvære det ut i det uendelige, og at andre ettbarnsforeldre føler trang til å fortelle at ikke alle ettbarnsforeldre er som Elin, og så videre -det er da det bikker over til trakassering i mine øyne. Du er ikke akkurat spesielt hyggelig mot Elin du heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Nå måtte jeg pinadø lese tråden nøyere her. Min konklusjon er at begge var ufine. Elin var selvfølgelig litt bastant i begynnelsen, men hun argumenerte godt og var ikke ufin. Jeg skjønner at hun reagerer på å bli møtt av gapskratt fra Skremmeren, og så skjønner jeg at Skremmern reagerer på å bli kalt tulling. :diplomatisk: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ustabil
|
Til det siste - jeg mener at mange gjør dette bevisst for liksom å unngå å være ufine. Smilier er uttrykk, om enn ikke med ord (inntil man leser koden bak dem..), og jeg mener at smilier ofte er verre enn rene ord. For ord kan du argumentere i mot, mens smilier er som om noen du snakker med over bordet himler med øynene eller åpenlyst griner på nesa av det du sier. Vanskelig å forsvare seg i mot ansiktsuttrykk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Nei, smileyer er ikke mer uskyldige enn ord generelt sett, og ofte kan de være vel så infame.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Nei, ikke bedre, synes jeg. Men på FP brukes de veldig bevisst, synes jeg. Hvis mitt poeng var å ta Elin, måtte jeg nok ha tydd til noe helt annet enn en lattersmiley. Jeg synes den var veldig forklarende og tydelig demonstrerte at jeg synes det hun skrev var bullshit. Tulling-bemerkningen så jeg også forbi, og til og med spøkte om.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du glemmer å nevne din egen rødprikk, som du sendte før jeg prikket deg tilbake. Du og jeg har aldri vært spesiellt på nett, og kommer aldri til å bli det, men derfra til det å ALLTID lete etter ting du kan henge deg opp i i mine innlegg er ganske frustrerende fordi du har en hærskare av fans som støtter deg uansett om du bruker smileys eller tekst for å vise hva du synes, og selv om du er aldri så ufin. Jeg kan leve med det, men det blir ødeleggende for debatten fordi HI ba om råd. Jeg ga råd fordi jeg ser at min restaurant-taktikk fungerer. På mitt barn. Kanskje det fungerer på HI's barn også?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|