|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du en skarp tunge?...jeg har aldri tenkt tanken på å telle svar jeg får på et innlegg.
|
|
|
#84 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en skarp tunge?Jeg er direkte, men aldri ondsinnet. Jeg bør være flinkere til å tenke over formuleringene mine for jeg blir svært ofte mistolket.
|
|
|
#86 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du en skarp tunge?Jeg synes ikke jeg er krass, stort sett pleier jeg å holde meg ganske diplomatisk selv når jeg er tydelig uenig (eller himler privat så jeg nesten får øynene ut av ledd). Jeg er i alle fall langt mindre krass enn jeg kan være privat. Og jeg synes det er morsomt og forfriskende med folk som er krassere og skarpere og mer direkte enn jeg er, så jeg mener ikke å si at krasshet er galt eller mindreverdig.
|
|
|
#89 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du en skarp tunge?
Jepp. Jeg har samme erfaring; snill avatar og imøtekommende brukertittel tar stort sett brodden av det meste. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Epikur
|
Sv: Har du en skarp tunge?Nja. Nei. Jo. Kommer an på.
|
|
|
#91 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du en skarp tunge?Jeg er fersk her inne, og da er det vel ganske naturlig at en modererer seg litt og føler seg litt frem. Jeg setter pris på ærlighet og tydlighet. Men skarp, krass og bitchy... Konta tydlighet - hårfin ballansegang mellom disse begrepene. Jeg blir ofte kalt bitchy blandt mine mannlige kollegaer, jeg kaller det å være tydlig. Jeg går heller ikke av veien for en frisk diskusjon, dersom man har noe konstruktivt å tilføye. Og vissvass kan være konstruktivt nok i enkelte forumdiskusjoner. Og "klikker" finnes naturlig nok overalt i etablerte nettsamfunn, så får man selv vurdere om man ønsker å bli involvert og lese kodene i de forskjellige klikkene. Men jeg diskuterer gjerne friskt med nettvenner, så lenge de klarer og skille person og sak
|
|
|
#92 |
|
I endring
|
Sv: Har du en skarp tunge?Det finnes klikker her ja, men det driter jeg i å tramper ut i med begge beina først som alltid.
|
|
|
#93 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Neida det er ikke jeg, og jeg har absolutt ingen sårede følelser, det er bare kjedelig og aldri få svar.
Jeg TELLER altså ikke svar på tråder, dette var bare ett eksempel.
Neida, neida.
Jada.
Men det er jo sånn, men så er ingen av dere jeg har sitert her med i den "klikken" jeg tenker på heller. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har du en skarp tunge?Jeg oppfatter ikke FP som spesielt klikkete til sammenligning med andre nettsteder. Jeg synes FP har et veldig modent og inkluderende klientell, og folk er uenige en dag, og enige den neste. Men det er muligens noe man først oppdager når man deltar i diskusjoner. Jeg anser meg selv om en aktiv og engasjert bruker, men får likevel få svar på enkelte innlegg. Greia er å skrive engasjerende og spennende innlegg folk ønsker å ta del i.
|
|
|
#95 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du en skarp tunge?Trulte: Det går bra. Det er i grunn slik jeg oppfatter meg selv også. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du en skarp tunge?Skremmern, eg er enig med Agenten i at du var krassare før. Da var eg jo nesten redd deg.
|
|
|
|
#97 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Men det kan jo også ha med at du er en av dei som lagar flest trådar også? Dermed er responsen variabel?
|
|
|
|
#98 |
|
Mother of Dragons
|
Det må jeg si at det lurer jeg også på, da har jeg ofte misforstått hva folk har ment med klikk. For jeg har da tenkt på nettopp slike brukere som er godt etablert og som har vært her lenge.
|
|
|
#100 |
|
© All rights reserved
|
Nah. Jeg tror ikke jeg er fryktet (hvorfor skulle jeg være det), men jeg er kanskje litt direkte?
Nevnte Agenten det? Fy, så skarp tunge hun har. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|