|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?
Om en av Kari Traas fans er gravid og bestemmer seg for å hoppe ut av et fly for moro skyld uten å ta hensyn til egen tilstand synes jeg denne kommende moren har tatt et valg som Kari Traa ikke har noe ansvar for.
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg synes det var en toskete ting å gjøre, men jeg tviler på at det blir mange gravide som gjør det samme etter dette. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Det er selvsagt en masse ting man kan gjøre mens man er gravid som ikke er forbudt, men som opplagt er både egoistisk og potensielt farlig. Man kan for eksempel både røyke og drikke; det er ikke forbudt, men jeg synes ikke man skal gjøre det likevel. (Egentlig synes jeg ikke det burde være lov heller, men det er nå en annen sak.) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg tror også at smitteeffekten i forhold til at Kari Traa sine fans plutselig begynner å hoppe i fallskjerm når de er gravide er forsvinnende liten. Men som gravid i 5 måned (eller gravid i det hele tatt), så synes jeg det er en tåpelig ting å gjøre. Rett og slett en unødvendig riskio å utsette seg selv og barnet i magen for.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|