|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Kokebokanbefaling - nerdeboka over alleGlitter: jeg aner en blogg. Jeg vil gjerne være med, og skal kjøpe meg pølsekorn til Kenwooden i god tid før jul.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Kokebokanbefaling - nerdeboka over alle
Jaaaa!
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kokebokanbefaling - nerdeboka over alle
Enig, det blir bare så mye tull med skilpaddedreping. Jeg har også noen helt fantastiske oppskriftshefter jeg har arvet etter farmor, sånne fra Freia hvor husmødre har sendt inn sine beste oppkrifter. Negerkake, for eksempel.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Kokebokanbefaling - nerdeboka over alleJeg har en god bunke fra da jeg jobbet med Forbrukrsamvirket også. Oppskrifter som tok utgangspunkt i egne produkter og ble vist på demonstrasjoner rundt om i Norge.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 11-07-10 kl 12:31. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Kokebokanbefaling - nerdeboka over alleJeg velger å heve meg over åpenbar provokasjon, og spør heller om det er Henriette som har den flotte kalkunslakteoppskriften jeg har hørt? Den med "putt kalkunen i en dyp skuff og lukk den, åpne skuffen et kort øyeblikk og smell den så hardt igjen"?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|