Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mange kilometer har du kjørt, tror du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor mange km har du kjørt i ditt liv (sånn ca).
Ingen 3 4,69%
1 - 25 000 km 10 15,63%
25 000 - 50 0000 km 2 3,13%
50 000 - 75 000 km 3 4,69%
75 000 - 100 000 km 4 6,25%
100 000 - 150 000 km 5 7,81%
150 000 - 200 000 km 7 10,94%
200 000 - 250 000 km 4 6,25%
250 000 - 300 000 km 7 10,94%
300 000 - 400 000 km 5 7,81%
Mer enn 400 000 km 14 21,88%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 21:29   #21
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kilometer har du kjørt, tror du?

Anslagsvis 112000 km. Ca. kvartveis til månen. Jeg er nøgd. Jeg når kanskje månen før jeg dør. (Utgangspunktet er at mannen og jeg kjører like mye, jeg har hatt lappen siden jeg var 18, jeg har hatt bil siden jeg var 18 - men det var 4 år jeg var uten bil. Vi kjører 16000 km i året og kjøremønsteret har vært rimelig likt i alle årene jeg har hatt bil.)

Gammel 02-07-10, 21:32   #22
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sannsynligvis over 400 000. Har hatt lappen i 23 år, og brukte ti av dem som yrkessjåfør. Har alltid kjørt myye bil. Inntil jeg ble bil-løs i fjor høst - nå går det mest i buss, som jeg ikke kjører selv.

Gammel 02-07-10, 22:26   #23
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har kjørt jevnt i de 18 årene jeg har hatt lappen, og har hatt egen bil i omtrent 15 av de årene. Svarte 150-200 000 km, tror det stemmer omtrent. Mannen og jeg kjører like mye.

Gammel 02-07-10, 22:34   #24
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke lappen, og har ikke øvekjørt så mye heller, så det er ikke mange milene jeg kan notere meg, gitt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 00:04   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke så mange. Har bare hatt lappen i to år - og bare bodd et sted hvor jeg bruker bilen hver dag - om enn over korte avstander - i et halv år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 00:28   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke.
Har hatt lappen i 20 år, kjører ca 15 000 km pr år og da blir det vel...300 000 km?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 07:58   #27
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har hatt lappen i 16 år antar jeg kjører i snitt 13000 km i året. Så det blir mellom 200-250 000 km.

Gammel 03-07-10, 07:59   #28
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nesj, har hatt lappen i 8 dager. Men jeg har vel kjørt endel hver dag da, så rundt 40-50 mil kanskje.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 08:14   #29
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok lappen i April i fjor, og jeg har kjørt ca 22000 km siden da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 09:42   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Rett over 500.000 km. Alltid hatt egen bil, og lappen siden jeg var rundt omkring 18. Kjører i snitt 15-20.000 i året.

Gammel 07-07-10, 16:28   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, gudene vet. Jeg har hatt lappen i seks år, men kjørt veldig mye på de seks årene. Må tenke litt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:24   #32
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vår bil går rundt 20-25k km i året, jeg kjører vel 70 % av dem, så la oss si jeg kjører 15k i året da, med lappen siden 2003 - skulle bli roughly 105k det.

Gammel 07-07-10, 19:44   #33
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Over en million i ihvertfall. Var sjåfør i ti år og kjørte i snitt 100.000km i året. Nå tror jeg ikke at jeg kjører mer enn 15000 km i året. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg savner livet på veien.

Gammel 11-07-10, 09:07   #34
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjører ca 8000 i året (kun jeg som ha lappen, så det er lett å regne ut ), men bodde i Oslo i 4 år, kjørte kun da jeg var hjemme på ferie. Men så har jeg bodd i Usa og da kjørte jeg veldig mye, så grovt tippet vil jeg tro mellom 100 000-150 000 siden jeg fikk lappen i 1996.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 10:09   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt lappen i 7 år snart og har kjørt rundt 140 000.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 13:40   #36
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg har hatt lappen og egen bil i 18 år.
de siste 1 årene har jeg bodd på landet og kjører vel minimum 3-4 mil hver dag.
Hmm - tipper rundt 300 000 tilsammen

Gammel 11-07-10, 13:52   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt lappen i 14 år, og hatt bil hele tiden. De åtte årene jeg var sammen med Exbo kjørte han mest. Nå har jeg bare bil annen hver uke.
Hvis jeg regner itt løst og ser på hvor langt bilene har gått vhert år og slikt så burde min kjørelengde ligge på litt i overkant av 100 000 km, tenker jeg.

Gammel 11-07-10, 15:40   #38
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

42.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 19:58   #39
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Ikke en eneste en.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.