Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har ikke vist frem min nye bil

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 21:04   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det var ikke jeg heller før jeg prøvekjørte en 5-serie mest for moroskyld. Vi skulle ha ny bil og vurderte Audi A6 avant, og da ymtet mannen frempå om at vi kanskje skulle vurdere 5-serie touring også. Jeg mumlet noe om at jeg ALDELES IKKE skulle ha noen BMW, men tuslet da avgårde for å låne med meg en hjem. Etter 2 minutter bak rattet i BMWen var Audien mildt sagt uaktuell. Den rakk ikke BMWen til knes engang. I etterkant har jeg utviklet et MEGET anstrengt forhold til VAG-biler og kommer aldri noensinne til å vurdere eller kjøpe noe slikt gjen.
Nå har vi to Volvoer og er meget fornøyd med dem, men jeg ser aldeles ikke bort fra at det blir BMW igjen en eller annen gang. Det er liksom noe med dem.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Går det an å ikkje vere BMW-fan? Kjæresten har nettopp fått sin nye 520 og eg elskar den! Min neste egen bil skal vere en 1-serie!

Jeg er absolutt enig. Hatt flere fra VAG og det blir BMW heretter!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.