Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

[skolestart] Første klasse 2010-tråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 12:31   #4
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Første klasse 2010 tråd

Hittil har vi kjøpt penal (trippelt med masse stæsj på faste plassar, men ser for meg at det blir "posepenal" etterkvart, slik sjuggerpløm skriv) og Bergans skulesekk (Enkelte G-sportbutikkar hadde denne på tilbod i forrige veke. Kr 199,- for ein super sekk!). Matboks og ei siggflaske for turar har vi også kjøpt.

Ein eller annan form for innesko som er lette å ta av og på må vi ha, regnkle og skikkelege utekle som er lette å ta av og på. Eg ser for meg at det blir mykje det same som i barnehagen, men at vi må fokusere endå meir på at det må vere mogeleg for barnet å kle av og på seg sjølv. Vinterdressen med laust ullfor blir difor skifta ut med vinterdressen med fast, glatt for, t.d.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.