Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stoler du på panteautomaten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stoler dere på panteautomaten?
Ja, skulle jeg ikke det? 71 85,54%
Nei, jeg følger alltid nøye med! 12 14,46%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 14:16   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stoler du på panteautomaten?

Jeg teller iværtfall store og små flasker - og sjekker dette når lappen kommer. Har hent jeg ikke har fått for flasker som det faktisk er pant på.. irritert... hehe.. måtte hente betjeningen og få skrevne pantelapper :nøye:

Gammel 08-02-07, 16:59   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stoler du på panteautomaten?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg teller iværtfall store og små flasker - og sjekker dette når lappen kommer. Har hent jeg ikke har fått for flasker som det faktisk er pant på.. irritert... hehe.. måtte hente betjeningen og få skrevne pantelapper :nøye:

me too

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.