Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hellas for noviser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 20:40   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hellas for noviser

Jeg liker Kreta. Det skal dog sies at jeg bare har vært på Kreta og Rhodos. Ellers synes jeg alle bilder fra de greske øyer ser flotte ut. (Og heldiggris, det høres deilig ut!)

Det var forresten en guide til de greske øyer i et Kamille her for noen uker siden. Skal se om jeg har spart på det. (Men tror det gikk i søpla).

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Sol. Flybillettar og hotell på egenhånd er kanskje litt meir i vår ånd men eg veit ikkje.

Sånn at du kan betale mer for rutefly, gjøre hele jobben selv, knote med buss fra flyplassen og bo på akkurat de samme hotellene som charterturistene?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.