Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker småbarna brus?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker småbarna brus?
Ja - elsker det! 89 48,63%
Joda, greit nok 33 18,03%
Nei! 72 39,34%
Har aldri smakt det 6 3,28%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 23:29   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker småbarna brus?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Ja begge mine liker det.Er faktisk veldig glad for det. Tanteungen min liker det ikke og vil ha saft,og vi har vært i så mange situasjoner der det kun serveres brus,og hun blir sur fordi hun vil ha saft. Så jeg syns det er lettvint at mine liker brus....

Mine drikker gladelig vann, så det trenger ikke være noe pes det, da.

(Og i min verden er det merkelig å ha brus tilgjengelig, men ikke saft eller i hvert fall juice, men det er selvsagt fordi VI "aldri" har brus i huset)

Gammel 24-06-10, 14:05   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mine drikker gladelig vann, så det trenger ikke være noe pes det, da.

(Og i min verden er det merkelig å ha brus tilgjengelig, men ikke saft eller i hvert fall juice, men det er selvsagt fordi VI "aldri" har brus i huset)

Ja hvis hun hadde vært fornøyd med vann hadde det ikke vært noe problem,men hun drikker mye saft og drikker helst ikke vann. Vi har ofte et brett brus stående,vane fra vi bodde i Sverige. Men saft har vi ikke begynt å kjøpe før nå.

Gammel 24-06-10, 17:26   #3
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Nei heldigvis, han vil heller ha vann =)

Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.