Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker småbarna brus?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker småbarna brus?
Ja - elsker det! 89 48,63%
Joda, greit nok 33 18,03%
Nei! 72 39,34%
Har aldri smakt det 6 3,28%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 00:38   #11
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Liker småbarna brus?

Våre barn liker brus veldig godt, men favorittdrikken er biola med blåbærsmak.

Jeg er ganske uenig i at litt brusdrikking i barndommen nødvendigvis skaper vaner som barnet tar med seg i ungdoms- og voksenliv. Jeg fikk så og si aldri brus i barndommen. Vi delte ei lita flaske eventyrbrus på 17. mai og hadde brus i bursdagsselskapene våre. Og jeg husker at jeg var veldig misunnelig på de som fikk med seg brus på skoleavslutninger osv. Og det var stor stas å få drikke brus i helgene når jeg var med vennene mine på hytta.

Da jeg begynte å jobbe og disponere egne penger som femtenåring(da jeg begynte på videregående)begynte jeg å kjøpe meg cola nesten daglig. Jeg hadde ei colaflaske i ranselen hele tiden som jeg småslurpet i meg. Det var akkurat som om jeg var besatt av dette som tidligere nærmest var forbudt.

Nå er jeg heldigvis ikke så glad i brus lenger. Men jeg kjøper meg brus når vi er på kafe.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.