|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Margarin
Europris??? Virkelig, det skal jeg jammen se etter nestegang! Eller kanskje ikke........ Jo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eklektisk
|
Evt. på sjokoladepålegget fra Europris. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: MargarinJeg er ikke så glad i Nugatti, jeg. Har aldri vært det. Det er for søtt, rett og slett. Men nederlandsk Hagelslag!
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det får du bare gjøre.
|
|
|
#5 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han spiser som regel egg til frokost, feks. speilegg, kanskje med bacon eller stekt skinke til. Det tar ca. 1 minutt å steke et egg, så dårlig tid om morgenen er ikke noe issue. Til lunsj går det som regel i middagsrester eller en eller annen fyldig salat. Til middag spiser han det samme som oss men dropper poteter, pasta og ris (jeg bruker endel oppskrifter fra www.lavkarbo.no) og har heller salat eller stekte grønnsaker til. Til kvelds går det i middagsrester eller egg, eller feks. lavkarbo knekkebrød (jeg baker Nannah sine fra nevnte forum) og lignende. Han elsker livsstilen. Den blir litt heavy for meg, men jeg prøver å etterleve det litt mer moderat.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|