Sv: Fortelle meg om hundehold?
Min sønn er ikke vant til barn, og nei, de får ikke være alene sammen, han vet ikke hva han ikke har lov til å gjøre, hvor hunden skal ligge i fred, etc. Hund er hund, og barn er barn, de får ikke være alene sammen disse to med det første. De må bli kjent og lære å "respektere hverandre".
Hunden er mannens hovedansvar, det er det ikke tvil om, inkludert lufteturer. Siden jeg er kvalm på morgenen, og regner med å gå inn i den der "sovne på sofaen klokka åtte"-fasen snart, samt at mannen spøkefullt sier at årsaken til at jeg lar ham få hunden er at han trenger trimmen... Det ER sant at det er jeg som lar ham få lov til å få hunden, og det er sant at han trenger trimmen, men der er ingen direkte sammenheng
Selvsagt blir det dog VÅR hund og VÅRT ansvar og om rundt 7,5 mnd kommer jeg til å begynne å være hjemme hele dagen, da tar jeg selvsagt hunden med ut på tur.
*skrive hundeposer på handlelista* Må jeg på dyrebutikken eller har de dem i dyrehylla på matbutikken, tro? Dette er en ny verden for meg.