Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 16:58   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns nesten synd om sikkerhetspolitiene (SÄPO) som løper i dresser ved siden av.

Haha, jeg satt å kikka på dem jeg også. Og så joggetur i dress da! Stafett, eller er de veldig godt trent?

Gammel 19-06-10, 16:59   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Haha, jeg satt å kikka på dem jeg også. Og så joggetur i dress da! Stafett, eller er de veldig godt trent?

Det er de samme hele tiden. I hvert fall den kvinnelige, så jeg regner med at de andre ikke heller har blitt byttet ut.

Det går ca i 10 km/h.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:29   #3
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig kjole på ei nydelig brud. Jeg liker det enkle best.

Mange fine kjoler i dag. Kronprinsesse Mette Marit og Prinsesse Märtha Louise sine var også fine. Dronning Margrethes var litt vel grønn og Dronning Sonjas litt vel fersken. Dronning Silvia og Prinsesse Madeleine kom også heldig ut.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:33   #4
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når det gjelder "stolleken" så der det forskjell fra fylke til fylke, sogn til sogn. Jeg har sett at her i Trøndelag sitter brudeparet mitt foran alterringen med ryggen til gjestene. Der jeg kommer fra satt vi med sida mot gjestene og den andre mot alterringen (3 personer på hver sin side av alterringen). Jeg kom inn med min far og satt derfor sammen med han først, med min forlover ved siden av. På den andre siden satt han som nå er min mann, hans mor og hans forlover. Etter at vi var formelt gift byttet min far og min kjære plass. Ikke så voldsomt med stolbytter egentlig. Noen gjør det annerledes, særlig hvis brudeparet kommer inn sammen. Da sitter de sammen med en gang. Skikker er noen rare greier.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:36   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik gjorde vi det også Nasse. Jeg har ikke sett at andre land bruker stoler ved en vielse. Eller tar jeg feil?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.