|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige
Haha, jeg satt å kikka på dem jeg også. Og så joggetur i dress da! Stafett, eller er de veldig godt trent?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige
Det er de samme hele tiden. I hvert fall den kvinnelige, så jeg regner med at de andre ikke heller har blitt byttet ut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeNydelig kjole på ei nydelig brud. Jeg liker det enkle best. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeNår det gjelder "stolleken" så der det forskjell fra fylke til fylke, sogn til sogn. Jeg har sett at her i Trøndelag sitter brudeparet mitt foran alterringen med ryggen til gjestene. Der jeg kommer fra satt vi med sida mot gjestene og den andre mot alterringen (3 personer på hver sin side av alterringen). Jeg kom inn med min far og satt derfor sammen med han først, med min forlover ved siden av. På den andre siden satt han som nå er min mann, hans mor og hans forlover. Etter at vi var formelt gift byttet min far og min kjære plass. Ikke så voldsomt med stolbytter egentlig. Noen gjør det annerledes, særlig hvis brudeparet kommer inn sammen. Da sitter de sammen med en gang. Skikker er noen rare greier. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|