Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 21:24   #61
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi trenger bilder på veggene, hvor starter vi?

Du kan i hvert fall gjøre noen kupp på fineart. :erfart:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 21:32   #62
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Nå fant vi dette som vi begge likte;

Litt lite egentlig, men absolutt en start.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 22:00   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvem har malt dette?

http://fineart.no/product?product_id=349929

Malgorzata Piotrowska.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 22:00   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Du kan i hvert fall gjøre noen kupp på fineart. :erfart:

Jeg så ditt bilde her igjen en dag. Det var veldig fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 22:14   #65
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Litt avsporing, men jeg har skikkelig negativ erfaring med FineArt. Dere som nevner den har gode erfaringer?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 22:15   #66
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilke negative erfaringer, Balanse?

Gammel 18-06-10, 22:26   #67
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Den korte historien var at jeg fikk inntrykk av at de solgte bilder de ikke hadde til en rimelig medlemspris, for å få folk til å melde seg inn i kunstklubben for 450 kroner i året.

Den lange historen er at jeg meldte meg inn fordi jeg ville ha et bilde til medlemspris. Bildet kom aldri, og etter en lang stund etterlyste jeg. Da kunne de ikke selge meg bildet, for trykket hadde visst en skade. Jeg gav beskjed om at jeg gjerne ville kjøpe det uansett, fordi dette var et bilde jeg veldig gjerne ville ha og ikke fant noe sted. De svarte tilbake at de kunne dessverre ikke selge bildet med skade, og det var det eneste trykket de hadde. Noen uker senere fikk jeg regning på medlemsskapet. Da jeg så gikk inn på nettsidene for å vurdere om jeg ville fortsette medlemsskapet likevel, så lå trykket mitt fremdeles til salgs. Jeg sendte mail og spurte om det var kommet inn igjen. Neida, det var en feil. Ok, jeg gav beskjed om at jeg ikke ville være medlem når de ikke kunne skaffe bildet som var grunnlaget for innmeldingen. De fortsatte å sende purringer i 1,5 år etterpå, og bildet jeg ville ha lå ute til salgs lenge, lenge.

Jeg synes de virker så seriøse, og opptatt å formidle kunst ellers, så det er rart.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 22:27   #68
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Gammel 18-06-10, 23:12   #69
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg liker Yngve Henriksens bilder.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 07:37   #70
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror vi får ta oss en tur til Drøbak neste gang det dukker opp en barnevakt. På sensommeren kanskje.

Kom og lever dem til oss, så tar dere en dag i Drøbak.

Gammel 22-06-10, 16:33   #71
JennyL
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
JennyL har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her er et bra kunstgalleri på nett: http://www.kunstmarked.no

JennyL er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 17:22   #72
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har kjøpt en del på Galleri Pingvin, jeg liker veldig godt Silvia Papas.

Åh, dette her syntes jeg var fantastisk!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 19:51   #73
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon, hun bakerste damen ser ut som Elin Tvedt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:10   #74
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, det har du rett i. Og hun første som Kathrine Sørland.

Gammel 22-06-10, 20:11   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah! Skal se det er dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:11   #76
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Jannik Abel har mye fint,liker godt skihopperne hennes. Her er et:

Gammel 22-06-10, 20:15   #77
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Lars Løken:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:20   #78
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Dette hadde passet hos oss:

Asle Nyborg

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 21:03   #79
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Du jukser, Cille. Du kjenner meg tydeligvis godt.

Det første til Lars Løken var n-y-d-e-l-i-g.

Gammel 22-06-10, 21:04   #80
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Det første til Lars Løken var n-y-d-e-l-i-g.

Enig. Jeg likte det også kjempegodt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.