Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

HTC Desire vs. Iphone 4?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 15:31   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HTC Desire vs. Iphone4?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

På hvilken måte er du avhengig av din iPhone Touch?

Personlig holder jeg mobiltelefon og mp3-avspiller "avskilt". Årsaken til dette ligger i batteribruk, og verken iPhone eller Desire har direkte super batteridriftstid når ting brukes aktivt. I tillegg liker jeg mp3-spiller med fysiske knapper for en del ting.

Jeg har ikke iPhone Touch.. jeg har Ipod Touch - og det er mitt lille leketøy mht spill, surfing på nett og musikk. HTC'n min er telefonen og mail "maskinen" min Så kort sagt er vel Ipod=pleasure HTC=Business? Kanskje jeg skal fortsette med det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.