|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyJeg høyner med å ha sett en baby i voks-i-pose på sommeren. Igjenkneppet |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyJeg har ofte tenkt at det hadde vært kjekt med en slags rullegardin. Da tenkte jeg på en som gikk fra kalesjen som kanskje kunne festes på håndtaket - sånn at man fikk skjermet sola. Disse parasollene er det ikke mye vits i - og når man befinner seg på kanariøyene midtsommers er det faktisk ganske viktig å få blokkert sola ute.
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og baby
Man kan få kjøpt solskjermer, i både små og store varianter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Den var lur!
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyLitt off-topic, men sånne skjermer som Arkana viser er veldig kjekke. Kjøpte nettopp en som ligner den nederst på ebay, og den passer fint både på Mistralen og TFK-en.
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har brukt denne på Oth-en; både bag-en og på sittedelen. Den er genial og har overhode ikke hatt behov for å dekke til med andre ting. Jeg synes ikke noe om å se vogner hvor hele åpningen er dekket med tykke tepper og andre tette ting. Greit nok å ha et helseteppe hengende delvis foran for å stoppe lys/sol inn, eller å ha et lett teppe foran akkurat når barnet sovner, men denne solskjermen genial til begge. Lillebror fikk det godt og mørkt inne i vognen når vi brukte denne og han skjønte fort at når den ble festet på så var det sovetid. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Hvis du snakker sommer som i juni 2010, sover min ettåring i voksipose i barnehagen ennå. Ikke svett eller overopphetet. Men det sier vel mer om været enn noe annet er jeg redd.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|