Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Unødvendig utstyr til vogn og baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 09:05   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unødvendig utstyr til vogn og baby

Det er veldig forskjell på å bare henge et tynt helseteppe løst over vognen i noen minutter mens man får barnet til å sove, og å feste rørospledd og annet på kalesjen med klyper og ha det på over tid.

Gammel 18-06-10, 09:32   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unødvendig utstyr til vogn og baby

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men når pleddet, eller badehåndkleet, jeg harsett så mangt, er festet med klesklyper rundt det hele (og mor selv går i shorts og liten singlet, for det er kokvarm sommer, varmere enn man ser så ofte i Bergen...) da virker det ikke som om det "henger der bare noen sekunder mens ungen sovner" altså.... dog, det beskytter sikkert mot de som føler for å rive det av da....

Jeg forsøker ikke egentlig formidle til de som har teppe på vogna, men jeg klarer ikke helt la være å se på det heller... slik min trillerunde går, treffer jeg ofte folk to ganger (de går samme runde motsatt vei) og så godt som uten unntak har de samme folka teppe på første og andre gang, med en halvtimes mellomrom, så det er ikke "bare noen sekunder mens ungen sovner" i alle fall...

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er veldig forskjell på å bare henge et tynt helseteppe løst over vognen i noen minutter mens man får barnet til å sove, og å feste rørospledd og annet på kalesjen med klyper og ha det på over tid.

Helt enig med begge to, jeg er også veldig imot å koke barn under tepper, og får vondt av barn med byne og lue inne på handlesenter, som i tillegg får jakka til mor over vogna som hun tar av fordi hun er så varm

Men så var det denne dama, da, som absolutt skulle blande seg i mine greier, som fikk meg til å se rødt. Ja, nei, jeg skal gi meg, jeg lar min negative opplevelse ta for stor plass. Det er dustete med teppe foran vogna 99% av gangene det sees.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.