Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem klager jeg til? (Innførsel og mva)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 11:50   #34
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem klager jeg til? (Innførsel og mva)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er ikke hentelappen som blir scannet ved ankomst til postkontor, men strekkoden som er på selve adressekortet.

På postkontorene var det fram til rundt 2000 at hentelapper ble tatt ut på ankomstkontor og sendt ut derfra. Rundt den tiden overtok terminalene den jobben og pakkene ble bare scannet på strekkode og satt i hylla. Det kan medføre at man kan rekke å få en hentelapp i postkassa før pakken har rukket fram til postkontor/PIB, noe som gjerne skjer hos oss siden vi er tidlig i postruta og pakkeleveranser til PIB er noe senere.

Ok. Da gir jeg meg. Kjenner ikke systemet så godt at jeg skal begynne å diskutere på det Synes dog det er noe snodig at de sender ut hentelapper før pakken er ankommet der den skal. Hva om det skjer noe med bilen da.. hm..

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.