Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Thessaloniki som feriested?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 09:47   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Thessaloniki som feriested?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg blir litt nysgjerrig, jeg. Hvordan fant dere på å dra til Halkidiki?

Jeg hadde foreldre som var veldig opptatt av "autentiske steder" den gang da på 80-tallet. Syden-syden med chartermaskiner var ikke akkurat et alternativ for dem! Så hvis vi reiste på pakketurer, var det på steder der man ikke kunne treffe på naboen eller skilt med svenske köttbullar. Gullivers reiser arrangerte turer til sånne type steder, og det var med det selskapet vi reiste til Halkidiki. Det er med andre ord veldig lenge siden jeg var der! Men det ser like fint ut som jeg husker det når jeg googler bilder, og dette var noe jeg fant på en nettside:
I Halkidiki finner man de beste strendene i Hellas, med over 500 km deilig sand.

Forresten sier mange nettsider at det går buss fra Thessaloniki til ulike destinasjoner på Halkidiki

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.