|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg sendt mail til justisministeren og justiskomiteenJeg skjønner ikke advokater som kan forsvare overgripere ... Greit at det er jobben deres og at alle har rett på forsvarere, og at ikke alle advokater kan velge sakene sine selv, men jeg forstår ikke at de får sove om natta. Det er vel en av grunnene til at jeg aldri kunne vært advokat.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Nå har jeg sendt mail til justisministeren og justiskomiteen
ALLE har krav på å bli forsvart. Overgripere også. Jeg tror det hadde blitt ville tilstander om enkelte kriminelle ikke hadde fått forsvar. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Nå har jeg sendt mail til justisministeren og justiskomiteen
Nei, du kan så si, men samtidig har jo alle mennesker rett på å kunne forsvare seg inntil det motsatte er bevist. Det er heldigvis en del av rettssystemet, og heldigvis er det advokater som tar på seg vanskelige saker. Hvordan det skulle bli ellers tør jeg egentlig heller ikke tenke på....
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|