Sv: Hva har man på seg når man disputerer?
Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.
Bikini. Liten, gjerne tanga. Da kan du si akkurat hva du vil, det er ikke en kjeft som kommer til å høre etter uansett.
Tja, nå tror jeg deler av kollegaflokken synes jeg er lettkledd nok i utgangspunktet, men de kunne sikkert ha satt pris på enda litt mer hud også. Dog har jeg faktisk lyst til at de skal høre hva jeg sier, etter å ha brukt så mange år på dette...
Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.
Veldig god idé, Mauser. 
Jeg hadde drakt, dvs. svart blazer og svart skjørt (som egentlig ikke hører sammen) med hvit bomullstopp under. Egentlig hadde jeg mest lyst til å ha en enkel, svart knelang kjole, men jeg fant aldri Den Rette. I andre disputaser jeg har vært i, har kandidaten gjerne hatt buksedress (blazer og dressbukse), drakt, enkel, men pen kjole eller skjørt og bluse eller cardigan.
Disputere i bunad? 
Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.
Tinetoff var veldig fin i sin drakt, og så veldig seriøs og akademisk og litt skummel (på en vakker måte) ut. Jeg tenker det er greit å ha noe som er ganske ekvivalent til en mørk dress - dvs. enkelt, nøytralt, ikke altfor mønstret eller fluffy eller noe som stjeler oppmerksomheten bort fra de Store Tankene som skal vises.
Jeg har konkludert med at drakt utgår. Jeg er egenlig en vulgær tøs fra landet, og føler meg fullstendig utkledd i drakt... 
Tror jeg går for ensfarget knesid kjole. Må bare finne den...
|