Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Streikerett?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 01:16   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Streikerett?

Du har lov til å himle, jeg blir ikke sur, og jeg vet veldig godt at mange lærere gjør veldig mye. Definitivt. Nå tenker jeg litt på Oslo-skolene, her er det _mange_ ressurser å benytte seg av. Og jeg synes absolutt ikke at det er lærernes jobb, jeg bare håper at det ikke er så utmattende at man, når man har en sjanse foran seg, ikke griper den fordi det er noen andres ansvar, og man har mer enn nok med sitt eget.

Dette er litt grunnen til at jeg er nysgjerrig på hvordan det hadde vært om en skoles administrasjon var drevet litt mer som en typisk bedrift, hvor noen har mer fokus på denslags ting. Spenn og sånt. En slags koordinator/personal/relasjonsansvarligting, og nå er det for sent og jeg er sløv, men dere skjønner kanskje hva jeg mener allikevel, sånn hvis dere legger godviljen til?

Da tenker jeg ikke bare sponsorer, men det kan hende at noen som faktisk da ikke ER lærere med alt det medfører kunne tenkt litt nytt rundt "hvordan få dette til å funke med få ressurser".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.