Sv: Gode pakketips?
For 1 uke:
meg:
2 bikinier, 1 skjørt, 1 capribukse og 1 shorts. 1 "fin" kjole. 1-2 langermet cardigan. 4 topper + 2 singletter. 1 omslagskjole eller standkjole. Tynne hudfargede strømper og 1 hudfarget strømpis ( det kan bli kaldt om kvelden, da er det flott å ha i vesken.. erfart). Undertøy. Eccosandaler. 1 par finere sandaler. flippflopp.
Reiser som oftest med olabukse eller ok joggebukse, cardigan eller joggejakke/fleecejakke med hette og t-shorte¨, og 1 sjald. Sjaldet er kjekt å ha på flyet, og over skuldrene på stranden feks. eller om kvelden (greit å ha i vesken). *hater å fryse* Lave lette gode sko. Solbriller!
Barna: omtrent det samme som til meg, event 1 ekstra shorts eller "oppbrettbar/avtagbar" bukseben slik at den blir til shorts eller capri. 2 stk solhatt. 2 par sokker. 2 tynne langermete shorter ( også greit å ha på stranden om det blir for mye sol eller vind..) 1 par sandaler, strandsko, lette joggesko ( som dem reiser med). Jakke med hette, enten i bomull eller fleece, event tynn softshell.
Sekk er greit å ha på flyet og ellers. Jeg bruker event. å putte håndvesken i sekken....
Solkrem med faktor 30 og 15. Aloevera, og en stor flaske god fuktighetskrem.
Idoform og kulltabletter, paracet og håndsprit-servietter. compeed.
Sammenleggbar strandveske eller nett.
Tar ut ca 1000kr på gardemoen eller event i banken hjemme. Resten tar vi ut i kontanter der vi er. Bruker kort om vi kjøper dyrere ting.
God tur!!! 
|