Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utstyr til ettåring som skal starte i barnehage

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-10, 03:49   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utstyr til ettåring som skal starte i barnehage

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Reima posesko har vi jo fra før, men de er vel null vanntette? Jeg hadde tenkt å kjøpe Stonz, men er usikker på om sko er smartere. Nå er hun 10 måneder gammel, og derfor vet vi ikke når hun kommer til å gå.

Min yngste brukte Stonz frem til hun var 18-19 måneder, og de ansatte i barnehagen skrøt hemningsløst av dem. Hun ble aldri våt på bena, og hadde full kontroll når hun løp rundt i dem.

Til merking av klær har vi stort sett brukt tusj. Jeg kjøpte Taggits, men syntes det ble litt mye styr, og tusj funker helt fint. Fordelen med Taggits er jo hvis klærne skal arves eller selges, iom. at det er enkelt å ta dem av uten å etterlate noe særlig merker.

Ellers synes jeg sånne finlandshetteluer er mye bedre enn de med snøring, sitter mye bedre. Jeg ville kjøpt en sekk med en gang, greit å ha til matboks, skift og bleier som skal fylles på osv. Hvorvidt hun trenger matboks er jo avhengig av om de får mat i barnehagen eller ikke.

Det er det jeg kommer på. Høres ut som du er godt forberedt. Ja, også sovevogn på Finn.no hvis dere ikke allerede har en ekstra.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.