|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Obligatoriske barnebøker
Heldigvis! Men trodde det var HI som hadde spurt om kroppen-bok å ønske seg (men ser jo nå at det ikke var det) og ville derfor opplyse om status. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Obligatoriske barnebøkerEr det ingen som har nevnt Ole Brumm? Det være herved gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Obligatoriske barnebøkerJeg lurer litt på Den vesle vampyren-bøkene. Husker at jeg elsket dem, men husker ikke hvor gammel jeg var så jeg aner ikke hvilken alder den passer for. Jeg har forresten 7-åringer.
![]() |
#6 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg må bli midt i blinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Obligatoriske barnebøkerJeg elsket også den lille vampyren da jeg var liten men har lest litt i noen av dem som voksen og herregud så dårlig språk og elendige greier altså! Den stod seg ikke.
![]() |
#8 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() Sv: Obligatoriske barnebøkerNoen andre som leste Krongle Kalle da de var små? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Usj, vel, nå er den i posten, så da får vi se om den blir en suksess hos ungene likevel
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|