|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Har jeg ansvar?Har du ikke adressen til den som bodde der før? Isåfall er det bare å skrive ny adresse på brevene og slenge dem i postkassa.
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Har jeg ansvar?Jeg synes det du har gjort er veldig ryddig.
Slike ting kan pågå i åresvis, og jeg kan godt skjønne at det er irriterende. Det er stor forskjell på å gjøre noe 1 gang og 50 ganger.
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg ansvar? (Feiladressert post)Jeg hadde også en sånn tidligere beboer som ikke omadresserte, og det var stort sett inkasso.
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg ansvar? (Feiladressert post)Vi hadde en sånn runde forrige sted vi bodde. Ikke inkasso, men store mengder post som kom igjen og igjen. Stadig fra de samme avsenderne. Jeg sendte i retur. Og i retur. Til slutt skrev jeg e-post til avsenderne og ba dem slutte å sende post til oss, siden mottakeren åpenbart ikke bodde på den adressen lengre. Det ga seg, men det tok faktisk flere år.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|