|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#505 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Ei stund var vi så godt i gang med "fakta for skilpadda", men det forsvant igjen. Det tror jeg egentlig SP ble litt lei seg for. Så til ære for henne;
#506 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Blodårene som fører blodet til hjertet heter vener, de som går fra hjertet kalles arterier. Hovedarterien heter aorta.
#507 |
Shake it out!
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Du glemte at blodet gir fra seg CO2 i lungene, og at gassutvekslingen skjer mellom alveoler og kapillærer.
#508 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Å ha hjertet på feil side kalles dextrocardi. Nemlig. |
![]() |
![]() |
#511 |
Passiv
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Det finnes også de en som er hjerteløse. |
![]() |
#512 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Spørsmål om statistikken kan bli manipulert eller ikke? |
![]() |
![]() |
#513 |
Passiv
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Hvem skrudde på repeat-knappen? |
![]() |
#515 |
Mother of Dragons
|
Hva i alle dager er det du snakker om? Er det din påstand at dersom man ikke opererer så-og-så mange hjertebarn så får ikke Norge ha et kirurgisk tilbud for EU? Tror du virkelig at EU har noe som helst med dette å gjøre? Du er klar over at Norge er en suveren stat?
#516 |
Glamorøs
|
Eh, det er ikke bevist noen forfalskning av statistikk og brev. Dette er jo konspirasjonsteori i et nøtteskall.
#517 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Når ble Norge medlem av EU? Tror jeg sov under den avstemningen. |
![]() |
![]() |
#519 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her skulle det stått en kommentar men jeg tror det er best jeg lar være. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|