|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp! Hvilken benkeplate på kjøkken til hvitoljet eikeparkettgulv?Jeg er mer "bekymret" for heltre benkplate enn parkett på gulvet kjenner jeg.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp! Hvilken benkeplate på kjøkken til hvitoljet eikeparkettgulv?
Vi har hatt det flere steder vi har bodd, og det har gått veldig fint. Fordelen hvis du får flekker som du ikke får vaska bort er at man kan pusse og olje på nytt. Vi har bare god erfaring med heltre benkeplate.
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Hvilken benkeplate på kjøkken til hvitoljet eikeparkettgulv?Jeg ville valgt enten helt mørk benkeplate, eller hvit. Nesten-likt er vel ikke særlig fint? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp! Hvilken benkeplate på kjøkken til hvitoljet eikeparkettgulv?Vi har hvitvarer i aluminium på kjøkkenet i Norge og vi bestilte aluminiumsplater etter mål hos blikkenslager til å ha rundt vask og komfyr. Mannen slipte ned benkeplaten og saget hull i aluminiumsplatene så at det ble hull for kokeplater og vask. Det beskyttet godt og ble pent. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Hvilken benkeplate på kjøkken til hvitoljet eikeparkettgulv?
Vasker med grønnsåpe, polerer såpa nedi treet og pusser med pussepapir fin type. Har gjentatt det en del ganger i løpet av de nesten tre årene vi har hatt det, så nå tåler den nesten hva det måtte være. Og om noe vanskelig skulle komme på pusser man bare ned flekken før grønnsåpevasking. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Hvilken benkeplate på kjøkken til hvitoljet eikeparkettgulv?Jeg kikket på denne laminatplaten fra Sigdal/Norema i lekker beige:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|