|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?
Vi har stort sett en mørk-vask + en rød-vask hver uke. (60 grader) I tillegg kjører jeg en genser+bukser-vask per uke på 40 grader. Hvitvask har vi relativt lite av, så det blir kanskje annenhver uke. Også blir det ekstra med ull og sengetøy, da.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?
Jeg kjører håndklær og undertøy sammen fordi det går i tørketrommelen. Mindre sorteringsarbeid etterpå, da tar jeg bare hele haugen og stapper i trommelen. Jeg vasket hver dag tidligere men nå har jeg lenge klart å kutte ned, tenker alltid "en dag til" før jeg gjør det. Litt frustrerende når jeg vasker så full maskin at jeg ikke har plass på tørkestativet men må ta opp noen klær og henge rundt på stoler i stua, men det er ikke så ofte, det pleier å gå greit.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 29-05-10 kl 09:33. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Det snurres minst en vask pr dag her. Vi er 2 voksne, en tenåring og en ettåring.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Tja, 1-2 vasker om dagen tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Vanligvis 7-10 maskiner i uka, tror jeg. Vi er to voksne og tre barn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|