|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en kvinne en eiendel fordi hun blir fulgt til alters av sin far?
Jeg syns du splitter hår her. Det er en fin betydning for meg, og for mange andre og, i all den tid mange sier det er en koselig tradisjon de ikke legger noe mer i enn det.
|
|
|
#3 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må det ha en betydning da? Må man legge så mye i alt man gjør? Holder det ikke at man syns det er koselig, eller at man bare gjør det fordi det er en tradisjon? Må det ligge noe mer bak enn det? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Nei, selvfølgelg må man ikke det. Jeg har f.eks. stjerne i toppen av juletreet fordi barnet mitt ville ha det, ikke fordi jeg er kristen. Men når man snakker om at en symbolsk handling har endret betdning, så lurer jeg på hva den endrede betydningen egentlig er. Jeg kan nemlig ikke se at betydnngen er så veldig endret.
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Er en kvinne en eiendel fordi hun blir fulgt til alters av sin far?Personlig ville jeg aldri ha gjort det, vi har bodd sammen snart et tiår og har to barn sammen. Det var litt annerledes den gang bruden var 18 og bodde hjemme til bryllupet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en kvinne en eiendel fordi hun blir fulgt til alters av sin far?Pappa fulgte meg. Jeg var veldig ung da. Hadde vi giftet oss nå, så hadde vi nok gått sammen, min mann og jeg.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Hvis paret går sammen så går de ned begge to. Jeg visste ikke at det var "bedre" å gå ned, enn å vente.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Da løser man jo enda en ting ved at begge går sammen!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|