Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 23:07   #10
MRB
Nybegynner

MRB sin avatar

Medlem siden: May 2010
MRB kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.

Du tar totalt feil, denne hjertefeilen er ikke enkel! Jeg kjenner til en del hjertebarnsforeldre som har mistet sine barn da de ble litt større. Jeg husker professoren på RH også har uttalt dette tidligere som jeg har lest. Men, nå kan de sikkert henteeksperter fra utlandet for å få hjelp.

Jeg har lest om en annen far som frontet slik som SSE gjør, men han fikk senere problem med barnet sitt og flyttet til utlandet. Jeg tror han skrev en bok og skrøt om RH. Men, han kommer ikke til å skryte om dem i dag. Jeg kan ikke forstå når SSE forteller at mange fortvilte foreldre har kontaktet han. Så vidt jeg kan se har han ikke legeutdannelse, medisinkunnskap eller erfaring med hjertemiljøet i Norge. Det eneste jeg vet er at han har et hjertesykt barn med en enkel hjertefeil. Jeg skjønner ikke hvorfor andre foreldre kontakter han i stedet for å kontakte legene, foreningene eller helsedep. At foreldrene kontakter SSE når de blir i tvil den kjøper jeg ikke. Han kan si hva som helst, men jeg kommer ikke til å være enig i det!

MRB er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.