|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hvilke aviser leser du jevnlig? | |||
| Dagbladet |
|
31 | 37,80% |
| Aftenposten |
|
38 | 46,34% |
| VG |
|
31 | 37,80% |
| Dagsavisen |
|
9 | 10,98% |
| Klassekampen |
|
6 | 7,32% |
| En av "de 4 store" (Fæ-vennen, BT, Adressa, SA) |
|
21 | 25,61% |
| Andre lokalaviser |
|
43 | 52,44% |
| Ny Tid |
|
4 | 4,88% |
| Morgenbladet |
|
12 | 14,63% |
| Finansavisen |
|
0 | 0% |
| Dagens Næringsliv |
|
5 | 6,10% |
| Dag og Tid |
|
1 | 1,22% |
| Leser ikke aviser |
|
1 | 1,22% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 82. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke aviser leser du?Jeg leser nesten alle, bortsett fra VG, de store lokalavisene og Finansavisen. Det hender selvsagt jeg leser VG, men jeg synes det er kanskje verdens dårligste avis, og vil helst unngå det. Jeg er redd den skal infisere hjernen min, ødelegge analysene mine og gjøre meg teit.
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvilke aviser leser du?
Jeg er enig med deg når det gjelder VG altså, men synes du virkelig Dagbladet er så mye bedre?
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Jeg er redd Dagbladet ikke er så mye bedre for hjernecellene, nei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Jeg kjøper Dagbladet kun lørdager, mye pga. Viestad. Og kryssordet til Rolf Hansen, da! Ellers har vi lokalaviser i det daglige og bytter på ukentlig stoff. Jeg liker også laange avislørdager, men de er visstnok blitt kortere nå enn i Tiden Før Barn ...
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hvilke aviser leser du?Jeg liker å lese aviser, så jeg leser det jevnlig. Jeg leser VG og Dagbladet og et par lokalaviser.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke aviser leser du?Aftenposten på papir og litt Dagbladet på nett.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|