Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 07:35   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)

Altså.

Hva var Dharma? Hvor kom isbjørnene fra?

Også rimer det ikke helt at alle døde i den første krasjen. For det første ble vi lovet at det ikke var sånn for flere sesonger siden.
For det andre - da var det ingen grunn til å ha Juliet&Co i kirken. Da hadde de aldri møttes.

Så ok - de skal ha vært i live på øya. Så har de da dødd etterhvert. Noen døde etter redningen hjemme, andre døde på øya.

Jeg for min del tror at det vi ser på slutten er en samling av de som selv følte livet på øya som det viktigste i sine liv og som opplevde øya som noe positivt. Danielle og Alex hadde det ikke godt der så når de døde så fikk de komme til et annet sted for dem med andre interesser. Dette partyet var for de som likte øya.

Også vil jeg tro at Ben da heller ikke hørte til helt der. Derfor gikk han ikke inn.

Talen med Jack og faren ble for svulstig for meg. Faren burde ikke vært med og den scenen ødela mye. (Ikke minst mye av min teori - faren levde aldri på øya og burde vært på en annen fest for de som trivdes i Australia.)

Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:25   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Talen med Jack og faren ble for svulstig for meg. Faren burde ikke vært med og den scenen ødela mye. (Ikke minst mye av min teori - faren levde aldri på øya og burde vært på en annen fest for de som trivdes i Australia.)

Den scenen likte jeg, faktisk. Når man dør, i teorien, er det jo ofte familie man møter først, avdøde foreldre eller lignende, og faren var jo en stor del av Jacks liv, han var på en måte med på øya siden han var der som død og kroppen hans ble brukt av broren til Jacob (som vi fremdeles ikke har fått navnet på, eller?). Og han var vel den beste til å forklare situasjonen for Jack. Nei, jeg vet ikke, men jeg syntes det var en av de beste scenene.

Men jeg har fremdeles tusen spørsmål.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.