|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#361 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Har nå lastet ferdig, det som hos meg kalles "The finale journey" ser faktisk ut til å være de to siste episodene. Det er i allefall ikke oppsummeringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Vent å se det til etterpå, om du føler det er riktig. Men om du tror at det er noe stort så blir du nok skuffet. Det er bare morsomt tull og det sier ikke noe om hvordan det sluttet i Lost. Ikke noe som helst. Det gir deg ikke heller tanker som at alternativene sluttet slik så da slutter ikke Lost på den måten. Alternativene er bare rent tull og man kan uten problem se det nå om man vil, kanskje som en liten opplading. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Dette fant jeg. Handler ikke direkte om the finale |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg har sett "The final journey" og har min teori om hva som kommer til å skje.
![]() |
#368 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Svarte faen da! |
![]() |
![]() |
#370 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg synes man bør kjøpe DVDene uansett, som kompensasjon for at man er slem nedlaster...
![]() |
![]() |
#371 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er enig med Missa her.
![]() |
#373 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Vi kan snakke nå - jeg er ferdig. |
![]() |
![]() |
#375 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Kif og jeg begynner klokken 2045! Champagnen er klar, en unge er nede og bare en to go!
![]() |
![]() |
#376 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg setter i gang mitt maraton nå. Gleder meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Har dere ikke startet enda? |
![]() |
![]() |
#378 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg likte ikke den siste slutten. |
![]() |
![]() |
#380 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ikke jeg heller. Jeg har ikke sett den der oppsummeringsgreia, bare den siste (lange) episoden på to timer. Fremdeles litt sånn
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|