Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 14:23   #361
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)

Har nå lastet ferdig, det som hos meg kalles "The finale journey" ser faktisk ut til å være de to siste episodene. Det er i allefall ikke oppsummeringen.
*spent*

Nå oppdager jeg at jeg faktisk ikke har sett episode 16, hvordan er det mulig? Jeg var helt sikker på at jeg hadde sett den da jeg hadde maraton her en kveld, men oppdager nå at denne har jeg jo ikke sett. Ser ut til at det bilr myye Lost i kveld også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 14:32   #362
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller kanskje det er klippet du har lagt ut? Jeg vil vente med å se det til etterpå nemlig, in the order it was intented...

Vent å se det til etterpå, om du føler det er riktig. Men om du tror at det er noe stort så blir du nok skuffet. Det er bare morsomt tull og det sier ikke noe om hvordan det sluttet i Lost. Ikke noe som helst. Det gir deg ikke heller tanker som at alternativene sluttet slik så da slutter ikke Lost på den måten. Alternativene er bare rent tull og man kan uten problem se det nå om man vil, kanskje som en liten opplading.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 14:43   #363
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser hele Jimmy Kimmel nå. Jeg hadde fått med meg spørrerunden.

Gammel 24-05-10, 15:50   #364
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har vi sett siste episode og jeg sitter fremdeles litt sånn:

Gammel 24-05-10, 16:50   #365
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Dette fant jeg. Handler ikke direkte om the finale

That's it, everybody. Show's over. Nothing more to see. "Lost" is done.

What? You're not satisfied? You don't feel that executive producers and writers Damon Lindelof and Carlton Cuse supplied answers to every single one of your burning questions? There's no doubt that there are still lingering issues, even after the two-and-a-half-hour monumental television event, and if you're scratching your head wondering why certain plot points developed over the last six years were completely ignored on Sunday (May 23), you may be in luck. According to Cuse, more answers are on the way, even with the finale fully wrapped.

"We did a little feature for the DVDs, and in sort of an entertaining way, we answered a few things that are not [answered] on the show," Cuse told MTV News about the series finale.

Gammel 24-05-10, 17:44   #366
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så man må kjøpe DVD-en, altså.

Gammel 24-05-10, 18:48   #367
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett "The final journey" og har min teori om hva som kommer til å skje.
Venter bare på at ugnene skal komme seg i seng nå. :spent:

Gammel 24-05-10, 18:57   #368
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svarte faen da!

Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 19:05   #369
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hæ?

Gammel 24-05-10, 19:15   #370
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes man bør kjøpe DVDene uansett, som kompensasjon for at man er slem nedlaster...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 19:19   #371
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Jeg er enig med Missa her.
Men venter til den kommer i pen og komplett pakke.

En unge i seng, en igjen. :sommerfugler i magen:

Vi fikk litt uventa besøk i går, så den snacken jeg hadde kjøpt inn ble servert til de.
Er bensinstasjonen åpen i dag?

Gammel 24-05-10, 19:22   #372
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Når kan vi begynne å snakke om slutten? 23 norsk tid i kveld?

Gammel 24-05-10, 19:25   #373
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi kan snakke nå - jeg er ferdig.

Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 19:44   #374
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg skal hente barn i skolen og så skal jeg og venninne med barn til en park, men etterpå er jeg med!

Gammel 24-05-10, 19:57   #375
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kif og jeg begynner klokken 2045! Champagnen er klar, en unge er nede og bare en to go!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:02   #376
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg setter i gang mitt maraton nå. Gleder meg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:36   #377
Slettet bruker
Passiv

Standard

Har dere ikke startet enda?

Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:39   #378
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:34.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:40   #379
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg likte ikke den siste slutten.

Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:48   #380
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke jeg heller. Jeg har ikke sett den der oppsummeringsgreia, bare den siste (lange) episoden på to timer. Fremdeles litt sånn og litt .

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.