|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Smilefjes: Det kan stemme, jeg laster ned i .mkv-format i dag i anledning dagen.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Jeg så det ikke i går, men har sett noe av det (alt?) nå. Det var så mye reklame og nyheter mellom og jeg var trett etter en helg med lite søvn så jeg la meg for å se det i dag. Alternative slutt var kanskje det jeg viste over i inlegg 354? Det er fra Jimmy Kimmel, men det er jo bare tøysete. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Har nå lastet ferdig, det som hos meg kalles "The finale journey" ser faktisk ut til å være de to siste episodene. Det er i allefall ikke oppsummeringen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
Vent å se det til etterpå, om du føler det er riktig. Men om du tror at det er noe stort så blir du nok skuffet. Det er bare morsomt tull og det sier ikke noe om hvordan det sluttet i Lost. Ikke noe som helst. Det gir deg ikke heller tanker som at alternativene sluttet slik så da slutter ikke Lost på den måten. Alternativene er bare rent tull og man kan uten problem se det nå om man vil, kanskje som en liten opplading. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|