|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ja her var det JAMMEN bra jeg ventet med å lese til jeg hadde sett selv? Hæh? |
![]() |
![]() |
#342 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Denne oppsummerer ganske bra. |
![]() |
![]() |
#343 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)
![]() |
![]() |
#344 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Den er trygg den der altså, Missa. Ingen spoilere. |
![]() |
![]() |
#345 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Noen som vet hvor jeg kan finne oppsummering/interjuene?
![]() |
#346 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Noen har hatt en heftig Lost-natt skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Første del er nede nå. Andre del på vei. |
![]() |
![]() |
#348 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Er det noen som vet om den torrenten som heter "The final journey" er oppladningen - altså "pre finale event" - eller oppsummeringen? (Jimmy Kimmels show)?
![]() |
![]() |
#349 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Vi har ikke funnet pre-finale greie på mer enn en femtenminuttersting. |
![]() |
![]() |
#351 |
Kald på føttene
|
![]() |
#353 |
Passiv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Den final journey vi fant er på 700MB - samme som hver av episodene. |
![]() |
![]() |
#354 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Denne kan dere uten problem se nå! (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg laster ned en "The final journey" som er på 1.37GB, to plater står det at det er. Står ingen annen info om dette er oppsummering eller den aller siste biten av serien. Sist redigert av Luvi : 24-05-10 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)The Final Journey er første delen av det de viste her i går. En slags oppsummering med kommentarer. (Kilde: youtube.com) Her er fortsettelsen: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Smilefjes: Det kan stemme, jeg laster ned i .mkv-format i dag i anledning dagen.
![]() |
![]() |
#358 |
|
Jeg så det ikke i går, men har sett noe av det (alt?) nå. Det var så mye reklame og nyheter mellom og jeg var trett etter en helg med lite søvn så jeg la meg for å se det i dag. Alternative slutt var kanskje det jeg viste over i inlegg 354? Det er fra Jimmy Kimmel, men det er jo bare tøysete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Eller kanskje det er klippet du har lagt ut? Jeg vil vente med å se det til etterpå nemlig, in the order it was intented...
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|