|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Mer enn hver femte niendeklassing i Bergen kan ikke leseAt det er stor forskjell på lærere finnes det ikke tvil om i mitt hode. Og de får stor innvirkning på fremtiden din. Når man ser på hvor mange timer hvert enkelt barn tilbringer på skolen, så sier det seg selv at det er viktig hvordan læreren fungerer. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mer enn hver femte niendeklassing i Bergen kan ikke lese
Det er jeg enig i. Men jeg tror at når skolen klarer å tenke helhetlig får de mer ut av pengene sine enn ellers. Jeg har som sagt jobbet 9 år under en rektor og 1 år under ny rektor. Og til tross for at budsjettrammen er nøyaktig den samme får ny rektor mye mer ut av pengene. Hun tenker hele tiden helhet. Både elevene og vi ansatte har fått en helt ny hverdag. Nå får jeg det jeg trenger av materiell. Jeg har assistentressurs 10 (?) timer i uka osv. Jeg sitter også som ansattrepresentant i driftsstyret og det er nå en fryd å være på møter. Budsjettet er under kontroll, rektor har full oversikt over alt som skjer på skolen og det har ikke vært et pinlig øyeblikk på møtene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|