Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 21:51   #321
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

@Joika: Slike har de i basic-sortimentet til Vero Moda.

Jeg har vært innom mange Vero Moda butikker.... De har ikke.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-05-10, 22:22   #322
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den er litt mer tunika-aktig enn det ser ut som på bildet, og jeg tror kanskje jeg kunne hatt den i en str mindre (jeg valgte M). Betyr det at jeg kan kjøpe meg en i hvitt også, S?

Og i andre farger også.

Gammel 10-05-10, 15:21   #323
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

B Young har iallefall.
Så en der i går. Ellers hadde Lindex ganske lange også.

Jeg kjøpte noen slike uten erm på Vivikes, av merket Tara. Mulig de har med lang erm også, de var i hvertfall utrolig gode på!

Gammel 10-05-10, 18:51   #324
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Endelig Converse i hus

Gråblå.
Blir nok røde også i løpet av sommeren.

Gammel 11-05-10, 16:16   #325
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Egentlig følt meg ferdig med chill norway til meg selv, men nå har jeg kjøpt dette:

Kjolen- jakken er jeg fortsatt på jakt etter...

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 18:44   #326
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Egentlig følt meg ferdig med chill norway til meg selv, men nå har jeg kjøpt dette:

Kjolen- jakken er jeg fortsatt på jakt etter...

Så utrolig fine kjoler! Kan jeg spørre hvor mye de koster? Og hvor du har kjøpt de?

Nicki er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 18:56   #327
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nicki, her.

Så utrolig fine kjoler! Kan jeg spørre hvor mye de koster? Og hvor du har kjøpt de?

.

Litt forskjellige plasser . Rene detektivvirksomheten dette. KJøpte kjolen på finn, genseren/tunikaen og skjørtet på chicas og venner. Genseren på et tredje sted. De er dyre. Skjørtet kostet kr 700. Tunikaen kr 1200. Kjolen fikk jeg billig på finn, men nypris er over 2000.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 18:58   #328
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

.

Litt forskjellige plasser . Rene detektivvirksomheten dette. KJøpte kjolen på finn, genseren/tunikaen og skjørtet på chicas og venner. Genseren på et tredje sted. De er dyre. Skjørtet kostet kr 700. Tunikaen kr 1200. Kjolen fikk jeg billig på finn, men nypris er over 2000.

Takk for kjapp tilbakemelding

Nicki er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 20:42   #329
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Pluss to par til.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 20:43   #330
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Pluss en kjole til, to par leggings, og en genser til Poden.

Dragen er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 21:12   #331
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morgana: superfint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 21:21   #332
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå blir du vårlekkersmekker, Dragen!

Gammel 11-05-10, 21:36   #333
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Nå blir du vårlekkersmekker, Dragen!

Takk til flyvertinnen for god shoppinghjelp. Advarer samtidig andre - det er dyrt å handle sammen med flyvertinner.

Dragen er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 22:15   #334
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

til 17.mai

Botero er ikke aktiv  
Gammel 12-05-10, 11:24   #335
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samt en hvit tunika fra Zara. Finner den ikke på nett.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-05-10, 20:44   #336
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 12-05-10, 22:09   #337
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Til sommerens bryllup.

Til, forhåpentligvis, varme sommerdager.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg !BsyU8!gEWk~$(KGrHqMOKiMEvOQrYBwLBL5(pQVt!Q~~_3.jpg (94,1 KB, 371 visninger)
Gammel 12-05-10, 22:12   #338
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

De gamle måtte si takk og farvel i fjor høst.

Gammel 12-05-10, 22:12   #339
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

De var virkelig fine, Canisa.

Gammel 12-05-10, 22:16   #340
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Åhhh! Den nederste, Canisa... er det en Desigual? Uansett; Råkul.

Den øverste også, forresten.

Fruktflua er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.