|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Svensk kyllingfilet.
Vi holder til tre kvarter innenfor svenskegrensen (Bohuslän) og har kjøpt fersk kyllingfilet og, men den var heller ikke bra nok i forhold til hva vi er vant til. Selv om den faktisk var dyrere enn Prior sin her hjemme.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Svensk kyllingfilet.
Det finnes dårlig andre steder også, absolutt, men det finnes bra også. I Sverige er det dog mer konkurranse og flere aktører (hvilket jo gir lavere priser) og noen er bra og andre ikke så bra. Men rundt grensen er det spesielt mye som ikke er så bra, syns jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Svensk kyllingfiletSiden vi er ved kysten satser de vel mest på havets delikatesser og mindre på kjøtt. For ingen av butikkene vi har i nærheten har veldig spennende kjøttdisker. Skalldyr og fisk bugner det derimot av (men til langt unna harry-priser, ja
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|