Sv: En pussig teori om bileiere - noe i den?
Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.
Det opplever jeg også. Men jeg opplever at de i Audi er verre enn de i BMW (kjører BMW selv og det er alltid Audier som kommer opp på siden ).
Hehe. Vi kjører for tiden begge deler, men jeg synes iallefall at dette utsagnet har en god del sannhet i seg ja. Sleng på nykommeren Menn i Stor Volvo så har du hele griskjørergjengen
Det handler vel om hvilke mennesker som kjøper disse bilene.
Å kjøpe BMW om man ikke bryr seg særlig om kjørecomfort eller superspreke motorer er jo nesten bortkastede penger og de som setter pris på den slags egenskaper setter nok pris på å kjøre fort også- iallefall kan dette stemme godt på de jeg kjenner som kjører disse bilene. 
Folk i peoplemovers er i motsatt gjeng forresten! Det er de som synes det er tryggest å ligge tjue under til en hver tid :fordomsfull:
Men, når jeg kjører BMWen blir jeg alltid alltid kjørt fra av familiefedre i Passat. Det slår aldri feil, enda jeg er ganske tung på gassen selv (innenfor rimelighetens og fartgrensenes grenser) så flyr de forbi meg, klemmer seg foran og suser av gårde.
Angående teorien til Mr.Che. har han nok litt rett. Og det er iallefall ett sus av Whiskey Tango over den gjengen der og jeg har definitivt fordommer mot dem. Sørstasflagg og revehale liksom.