Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Jeg hadde ikke brukt så mye penger på et slikt lag.
Dette var jo spinndyrt.
Til nøds skulle jeg brukt det til min nærmeste venninne, men spørs om jeg hadde hatt råd ja.
Også får man ikke beskjed så tidlig at man kan legge av litt heller.
Jeg hadde fått litt bismak i munnen om det hadde blitt brukt så mye penger, samtidig VET jeg at ikke halvparten hadde dukket opp en gang med en slik pris.
Jeg er så glad at det ikke ble brukt mye penger på mitt lag.
De hadde dandert til en liten picnic inni garasjen (i tilfelle regn) hos min forlover med teppe på gulvet og stearinlys, reker og masse godt.
Alle satt på puter rundt.
Før dette hadde jeg fått meg en runde i trillebår rundt i byen i en grusom habitt og gorilla tøfler, hvor jeg fikk forskjellige oppgaver.
Så koste vi oss inne med leker god drikke og snack etterpå.
(jeg var den eneste som ikke drakk pga jeg var gravid).
En bytur ble det til slutt, så vi fikk rocka litt også.
En fantastisk dag.
De spleiset på rekene og drikken, samt at hver og en hadde kjøpt en liten ting til max 20 kroner som jeg skulle gjette hva var.
Samtlige ting skulle være noe som minte om meg eller hadde noe med meg å gjøre, veldig festlig.
De hadde laget et festlig glass til meg også som står her i hyllen.
Stilett glass som de har malt på.
De hadde tenkt på Go cart, men turde ikke fordi jeg var gravid, og det hadde jo ikke kostet så mye om de hadde gjort det heller.
100 lapp for 15 minutter og hos oss er det ikke alle som skal gjøre aktiviteten, kun bruden, de andre er på sidelinjen og heier.
Slik er det i vår gjeng.
Det viktigste for meg er at vi koser oss sammen, og det sa jeg ifra også.