Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken bunad har du?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 21:13   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bunad har du?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg får bunad av pappa, men har hatt planer om å gå litt ned i vekt først ja. Jeg ser de selger en på finn.no nå som er sydd så og si etter mine egne mål, og det frister veldig å ha bunad til 17. mai ...meeen, jeg har gått ned 6 kg nå og har 19 kg igjen, er i full gang og det er ganske mange kilo det er snakk om - så det er jo kjedelig å kjøpe en bunad som etter alt hell bare passer den ene gangen ...

Jeg har også planer om å gå ned endel kilo, men jeg koster heller på meg å sy stakken inn HVIS jeg klarer å gå ned noe mer. (Har gått ned 20 kg) Jeg orker ikke å vente på stakken lenger, og det er nå vi får det av pappa.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.