|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Jeg støtter meg til Safran. Jeg unngår rett og slett stroppeløse kjoler.
|
|
|
#2 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Jeg støtter forslaget om korsett, og det er viktig at du kjøper et skikkelig et, med mange spiler, ikke sånn "pyntekorsett". Noen brudesalonger selger korsett, mitt er kjøpt på Kristins Brudesalong. Jeg har bare brukt midt under brudekjole, men har andre venninner som sverger til det under andre kjoler også! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)
Enig. Det finnes så mye annet fint.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Ble litt nysgjerrig på dette med torselett (som jeg tror det heter) kontra korsett. Ordet torselett er ikke å finne i Bokmålsordboka eller Tanum. Et bildesøk ga blant annet dette resultatet:
|
|
|
|
#5 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Jeg mente slik som det øverste bildet da jeg sa korsett. Men det som det erbilde av her har bare fire spiler, det som Gunnis la inn er bedre vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
godt brukt
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Mitt torselett (korsett) har "mage" for å side slik og ligner mest på bilde nummer en. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Med str. 75 G /H nytter ikke stroppløs Bh overhodet for min del, ei heller torselette eller annet stroppløst. Har en Bh med silikonstropper og heller et sjal over skuldrene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Da jeg kjøpte torsolett (på en spesialforretning) fikk jeg beskjed om at et torsolett er en lang bh. Den gir ikke samme hold-in effekten som et korsett, men det er bedre enn en vanlig BH. Men til gjengjeld skjønner ikke jeg hva som er forskjellen mellom en torsolett og en bustier.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Det ser absolutt ut som om de glir over i hverandre disse, ja. Men det ser i alle fall ut til at svenskene kan bruke både formen torselett og torsolett.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|