Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mer om gaver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 22:24   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om gaver?

De beste gavene er de jeg ønsker meg, men ikke har sagt at jeg ønsker meg.

Feks fikk jeg av snuppa til bursdagen min en råååsa termokopp som det står "I love mum" på. Har aldri tenkt på å ønske meg noe sånt, men hver morgen tar jeg med meg en vanlig kaffekopp i bilen på vei til jobb. (må ha kaffe på vei til jobb ja. Trøtt)

Dette har jo snuppa fått med seg, og tenkt at DEN hadde vært fin for mamma.
Mannen ble nok overrasket over at jeg ble sååå glad for den, men den var perfekt!

Sånne type gaver er flotte å få. Når noen klarer å fange opp at man skulle ha hatt ett eller annet, uten at man nødvendigvis sier at _man ønsker seg det_

Søsteren til mannen er kjempeflink til sånt. Hun kan huske på episoder og kjøpe gave lenge i ettertid.

Pris er uviktig. Men ved sånne gaver som dett skjønner du liksom at den som gir gaven har vært "tilstede" på en måte. Og fanget opp noe... Hm, ble det litt dypt kanskje

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.